جستجو
Close this search box.

قوانین و مقررات

لطفا قبل از استفاده از خدمات سایت  با دامنه tabar360.ir قوانین و مقررات این صفحه را بخوانید .  استفاده شما از خدمات این وب سایت به منزله پذیرش قوانین سایت است . این تعهد شامل کاربران ، بازدیدکنندگان ، مشترکین ، تمام کسانی است که به نحوی از خدمات ما بهره میبرند. استفاده شما از سایت tabar360.ir و ثبت نام در سایت و فعالیت در سایت ( مانند  خرید ، بازدید و ارسال نظرات )  به منزله قبول نمودن قوانین نوشته شده در این برگه میباشد .

1 : اطلاعات حساب کاربری

اطلاعات حساب کاربری شما باید همواره درست ، دقیق و به روز باشد .شما میبایست نام و نام خانوادگی خود را  در هنگام ثبت نام در سایت به صورت دقیق وارد نمایید و چنانچه از نام و نام خانوادگی جعلی و یا اشتباه استفاده نماید تمامی مسئولیت فعالیت در سایت متوجه آی پی اینترنت شما خواهد بود . شما مسئول کلمه عبور خود در سیستم ما هستید و مسئولیت هرگونه فعالیت در سیستم با اطلاعات حساب کاربری شما مستقیما متوجه شما خواهد بود. در شرایط خاص و در صورت بروز هرگونه مشکل امنیتی می بایست در اولین زمان ممکن ما را از احتمال لو رفتن رمز عبور خود آگاه و اقدامات لازم در تغییر دسترسی را اجرا نمایید. ثبت نام در سایت تبار 360 بوسیله شماره تلفن همراه و یا ایمیل انجام میشود و تمامی مسئولیت فعالیت در سایت بر عهده مالک خط تلفن و یا ایمیل شما خواهد بود . در صورتی که به عنوان فروشنده و تولید کننده محتوا درخواست داده و درخواست شما مورد تایید قرار گیرد ، تمامی مسئولیت اطلاعات حساب کاربری شما به عنوان تولید کننده محتوا بر عهده شماست .

2 : معرفی  و فروش یک فایل ( صوتی ، تصویری ، فشرده ، pdf ) و یا انتشار انواع پست رایگان و غیر رایگان 

2- الف ) رفع مسئولیت سایت تبار 360 : 

شما با فعالیت در سایت به عنوان خریدار محصول  اذعان میکنید که سایت tabar360.ir نه به طور مستقیم و نه غیرمستقیم مسئول استفاده نادرست شما از محصولات و خدمات نمیباشد . ما تمام سعی خود را میکنیم تا تمامی فایل ها و محصولات سالم باشند ولی در دنیای برنامه نویسی و دیجیتال هیچ چیزی غیر ممکن نیست ، بنابراین تاکید میکنیم تا قبل از هر گونه استفاده از محصولات شامل نصب انواع سایت آماده و یا قالب و یا افزونه در صورتی که دارای وب سایتی هستید حتما از آن نسخه پشتیبانی تهیه نمایید . در غیر این صورت سایت مسئولیتی در قبال محتوا و وبسایت شما نخواهد داشت . همچنین بسیاری از افزونه ها و قالبهای موجود در کشور دارای لایسنس GPL هستند ، بنابراین در صورتی که میخواهید فایل اصلی هر محصول را خریداری نمایید میتوانید به صورت مستقیم از مارکتهای جهانی و فروشندگان اصلی خریداری نمایید . 

2 – ب ) خرید در سایت  : 

در سایت تبار 360 2 نوع تبادلات مالی بین کاربران وجود دارد :

1 : خرید انواع فایل و دوره آموزشی از سایت 

2 :  خرید انواع خدمات ارائه شده در صفحه محصولات و یا به عنوان محصول مجزا ( مانند طراحی و اجرای سایت و غیره )

2 – ج ) قوانین خرید در سایت : 

  • مشترکین لازم است تا قبل از خرید از سایت تمام توضیحات مندرج در صفحه محصول را کاملا مطالعه نموده و تمام ویژگی ها و ابعاد کیفی محصول را بررسی نمایند . بدیهی است در صورت خرید و عدم توجه به توضیحات مسئولیت خرید بر عهده خریدار میباشد . 
  • محصولات یا دارای پشتیبانی از سوی فروشنده می باشند و یا خیر که در صفحه محصول درج میگردد ، بنابراین از محصولاتی که دارای پشتیبانی نمیباشند ، صرفا پشتیبانی مراحل خرید انجام خواهد شد . 
  • تمامی محتوا و یا فایل ها قبل از انتشار توسط سایت بررسی میگردد .
  • در صورتی که هیچ گونه اطلاعات و آموزشی در خصوص محصول مورد نظر خودتان ندارید اقدام به خرید نکنید .
  • سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال محصولات رایگان ندارد .

2 – ح ) قوانین استرداد وجه : مستفاد از ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی و بند ه ماده 1 آیین‌نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی، مقررات مرجوعی مشمول خدمات سایت تبار 360 که بنا بر طبیعت آن‌ها امکان باز پس دادن آن‌ها وجود ندارد نمی‌شود، اما سایت در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده در صورت تحقق یکی از موارد زیر اقدام به استرداد وجه مینماید ، همچنین میبایست تقاضای استرداد وجه تا 24 ساعت بعد از خرید انجام شود در غیر این صورت درخواست استرداد وجه تحت هر عنوانی رد خواهد شد  :

  1. اشکال فنی در سایت و کسر مبلغ از حساب کاربران و عدم ارائه محتوا و فایل در سایت .
  2. وجود اشکالات فنی در فایل های خریداری شده که پس از بررسی سایت خرابی آنها مشخص شده و توسط مدیر فنی سایت نیز درست نشوند . ( مانند عدم پخش فایل ویدئویی و یا عدم باز شدن فایل زیپ و یا خرابی عکس و … ) .
  3. عدم ارائه فایل و محتوا بر اساس توضیحات ذکر شده در قسمت توضیحات محصولات .

مواردی که استرداد وجه برای آنها رد خواهد شد : 

  1. خرید اشتباه؛
  2. خرید تکراری؛
  3. عدم توجه به توضیحات و امکانات محصول و یا محتوا؛
  4. عدم توجه به نیازمندی‌های لازم جهت نصب و استفاده از محصول که در توضیحات درج‌شده است؛
  5. عدم توانایی در استفاده از محصول  و یا دانلود محصول به دلیل ضعف دانش فنی؛
  6. عدم نیاز به محصول ، محتوا و یا فایل و خدمات  ( بعد از خرید متوجه شدم نیاز ندارم ! ) ؛
  7. عدم استفاده از محصول، محتوا و یا فایل و خدمات  ( خرید کرده ام ولی استفاده نمیکنم ! )؛

2 – س ) پشتیبانی سایت  : پشتیبانی سایت صرفا جهت پیگیری انواع پرداخت و رفع مشکلات احتمالی دانلود میباشد و تمامی مسئولیت پشتیبانی فنی در خصوص محصولات صرفا باید از طریق ارسال تیکت و یا ارسال پیام در واتساپ انجام شود و هیچ گونه تماس تلفنی در خصوص پشتیبانی محصولات پاسخ داده نخواهد شد .

2 – و ) روش استرداد وجه : 

چنانچه پس از هرنوع خریدی از سایت یکی از موارد قوانین استرداد وجه بوجود آید ، کاربران میبایست از طریق قسمت تماس با ما با پشتیبانی سایت مشکل خود را مطرح نموده و مدارک و استدلال خود را مطرح نمایند . بدیهی است در صورت پذیرفتن استرداد ، مبلغ پس از کسر کارمزدهای انتقال طی 72 ساعت کاری بعد از پذیرفته شدن استرداد وجه دقیقا به همان حسابی که پرداخت صورت گرفته مسترد خواهد شد .   

3: امنیت و محرمانگی

  1. به‌طورکلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط‌ های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه سایت تبار 360 تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به‌ صورت محرمانه (ما بین مشترکین و فایل بازها و نه مطالب رایگان و عمومی )  می‌نماید، با این‌حال از جانب احتیاط از مشترکین  می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. تبار360  هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی‌پذیرد.
  2. سایت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس‌های خود است.
  3. تبار360 مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم‌افزارها و یا برنامه‌های مورداستفاده مشترک و فایل باز ندارد.
  4. تبار360 مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده مابین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
  5. تبار360 مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار و فایل باز، توسط اشخاص ثالث ندارد.
  6. تبار360 موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌های موجود در حساب کاربری خریدار و فایل باز است و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  7. هرگونه فعالیت در سایت که مغایر با قوانین کشور باشد ممنوع میباشد .
 

5 – قوانین کپی رایت محتوای سایت  : 

  • تمامی حق و حقوق محصولات دانلودی  و محتوا در سایت تبار360 متعلق به فروشنده یا مدرس دوره آموزشی و یا تبار360 است و شما با خریداری محصول هیچگونه حقی نسبت به فروش محصول به عنوان خریدار را نخواهید داشت . همچنین انتشار محصولات غیر رایگان ، محتوا غیر رایگان  و یا فایل ها و یا خدمات غیر رایگان   در شبکه های اجتماعی اینترنتی و یا برنامه های تلفن همراه چه به صورت کامل و یا جزئی ممنوع بوده و چنانچه فرد خریدار محصول را در فضای اینترنت و یا شبکه های اجتماعی انتشار دهد تبار360 میتواند وی را مورد پیگرد قانونی قرار دهد ( بدیهی است سایت تبار360 در خصوص انتشار محتوا به صورت غیر قانونی از طرف کابران با توجه به ماهیت اینترنت مسئول نمیباشد ) . البته این در مورد محصولات و یا محتوای  رایگان صدق نکرده و انتشار محصولات رایگان با ذکر نام  سایت تبار360  بلامانع است .

6 – شرایط پیش بینی نشده

  • این حق برای مدیران سایت وجود دارد تا در صورت هرگونه شرایط پیش بینی نشده مانند تامین نشدن منابع مالی و یا مسدود شدن هاستینگ و سرور و یا شرایط غیر مترقبه فیزیکی برای هاستینگ و سرور که منجر به پاک شدن کل سایت گردد ، سایت تبار360 را منحل نمایند . از این رو سایت تبار360 بنابر ماهیت آن که سایتی برای ذخیره اطلاعات کاربران نیست به همه کاربران پیشنهاد میدهد تا از تمامی فایل ها و محتوا های خود خارج از سایت  نیز  نسخه پشتیبان تهیه نمایند .
  • بستر اینترنت همواره دارای حملات سایبری بوده و در صورت هرگونه حمله هکری و یا ویروسی به سایت که منجر به حذف اطلاعات سایت و کاربران گردد بر عهده سایت  نبوده و هیچ گونه تعهدی نسبت به محتوای کاربران در این خصوص ندارد . 
  • همچنین در صورت بوجود آمدن هرگونه شرایط غیرمترقبه برای سایت تمامی مبالغ پرداختی از سوی کاربران که طی  7 روز گذشته و انتهایی برای خرید اشتراک ( فقط خرید اشتراک ) پرداخت نموده اند با درخواست ایشان پرداخت خواهد گردید .
  • شما با عضویت و فعالیت در سایت تبار360 تمام شرایط پیش بینی نشده ( حملات سایبری ، پاک شدن اطلاعا هاست و سرور بر اساس قوه قهریه ) را پذیرفته و اعلام میدارید که هیچ گونه ادعایی نسبت به محتوای خود در سایت و یا مبالغ واریزی و یا درآمدها نخواهید داشت . بدیهی است سایت تبار360 تمام تلاش خود را خواهد کرد تا حق و حقوق کاربران پایمال نگردد.

7- قوانین کشوری

ثبت مکانها و رویداد های غیر مجاز

  • مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
  • نقض حریم شخصی افراد،
  • استفاده از عبارات یا کلماتی مانند: خریدار، فروش، ویژه، رند، مفت، ارزان، نو، زیر قیمت، استثنائی، گوشی، حراج، ویژه و امثال آن و همچنین درج قیمت در عنوان آگهی،
  • توهین به ‌هر شکلی به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف،
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص و یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدمات، که مخاطب آن کودکان نیستند،
  • استفاده از خط لاتین برای آگهی‌های فارسی،
  • هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد،
  • برنامه‌ها و روش‌های عبور از فیلترینگ، VPN، و یا خدمات یا کالاهای مربوط به نصب آنتن و راه اندازی ماهواره و یا اینترنت ماهواره ای،
  • ابزار و یا آموزش‌های نفوذ، خرابکاری، یا شکستن قفل، Hack و Crack،
  • فروش برنامه‌های نرم‌افزاری و یا کتابهای فاقد مجوز قانونی برای انتشار یا فروش یا موارد ناقض حقوق مؤلفان(Copyright)،
  • فروش جزوات درسی، کمک‌درسی و کنکوری بدون کسب مجوز از مرجع مربوطه،
  • شبکه‌های هرمی و فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمجاز اقتصادی مشابه،
  • هر نوع مسابقه، قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی (با جایزه و یا بدون جایزه)،
  • آگهی انجام پروژه‌های دانشجویی و دانش آموزی،
  • هر گونه سلاح گرم و سرد،
  • فروش مکمل‌های ورزشی،
  • کالا و خدمات مرتبط با سیگار یا ترک اعتیاد،
  • خدمات، دفاتر و شرکت‌های مرتبط با لیزینگ به جز نمایندگی‌های مجاز شرکتهای دولتی با ارائه مجوز،
  • درخواست دریافت مبلغ به هر عنوان در متن آگهی،
  • درج شماره حساب در متن آگهی،
  • خدمات و کالاهایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود،
  • خرید و فروش مواد غذایی و تقویتی،
  • درج مکرر آگهی هرچند متفاوت در یک روز،
  • قرار ملاقات غیر تجاری به صورت آنلاین،
  • املا یا جمله بندی نادرست،
  • جهت تسهیل و تسریع فرآیند تأیید و انتشار صفحات ، ببین برو ممکن است در مواردی به ویرایش جزئی آگهی شما بر اساس قوانین بپردازد.

8 – تغییرات

این حق را برای خود محفوظ میدانیم تا در صورت لزوم در این قوانین و مقررات تغییراتی ایجاد کنیم . در صورت لزوم به تغییرات اساسی در سیستم حتما ۳۰ روز زمان خواهیم داد تا بتوانید خود را با قوانین جدید هماهنگ کنید.

9- تماس با ما

در صورت داشتن هرگونه سئوال میتوانید از طریق برگه ی تماس ،  اقدام کنید.

خوشحالم که با ما هستید

اشتراک گذاری این صفحه

کپی لینک صفحه
طراحی وب سایت ارزان

تعهد و پشتیبانی واقعی رو با من تجربه کنید !