جستجو
Close this search box.

دانلود رایگان آخرین نسخه افزونه دیجیتس digits ورود با پیامک وردپرس

2359 بازدید

افزونه دیجیتس

افزونه دیجیتس بی شک یکی از دغدغه های صاحبان سایت های فروشگاهی را که همانا ثبت نام راحت کاربران است برطرف میکنید . افزونه ورود با شماره تلفن همراه دیجیتس سایت شما را به امکان ورود کاربران با شماره تلفن همراه و کد تایید مینماید .

عملکرد افزونه دیجیتس digits به این صورت است که شما افزونه را در سایت وردپرس خود فعال میکیند . پس از آن به قسمت ورود و ثبت نام سایت شما عنوان ورود و ثبت نام با شماره تلفن و کد تایید افزوده میشود . از این به بعد کاربران شما به راحتی میتوانند فقط با شماره تلفن همراه خود و کد تایید که برای آنها ارسال میشود در سایت ثبت نام کنند .

مزیت های استفاده از افزونه دیجیتس : 

  • ثبت نام و یا ورود کاربر به سایت بدون رمز عبور و با کد تایید .
  • ثبت نام کاربران حقیقی در سایت .
  • ثبت نام با کد تایید خود به نوعی احراز هویت فرد ثبت نام کننده است .
  • سرعت بالای ثبت نام و یا ورود کاربر و آسان نمودن فرایند خرید .

نکات قابل توجه در خصوص افزونه قدرتمند دیجیتس : 

  • افزونه ارائه شده کاملا رایگان و صحیح و سالم است و به فارسی ترجمه شده است
  • تقریبا بیشتر سامانه های پیامکی خودشان یک نسخه دیجیتس که درگاه پیامکی خودشان را دارد به صورت رایگان ارائه داده اند بنابراین شما میتوانید از آن نسخه ها نیز استفاده کنید و کاملا سالم هم هستند ( مانند فراز اس ام اس ) .
  • در صورتی که دانش برنامه نویسی داشته باشید به راحتی میتوانید هر درگاه پیامکی را به افزونه اضافه کنید .
  • نسخه های غیر رایگان افزونه که حاوی درگاه های بسیاری هستند در سایت  ژاکت  فروخته میشوند .

تفاوت نسخه های رایگان و پولی در چیست ؟ 

اگر شما به دنبال یک پشتیبانی قوی و بدون واسطه هستید بهتر است افزونه دیجیتس را از سایت اصلی ( خرید افزونه دیجیتس از سایت اصلی ) خریداری نمایید ، البته باید درگاه پیامکی مورد نظرتان را خودتان و یا توسط توسعه دهندگان اضافه نمایید .

اگر امکان خرید از سایت اصلی را ندارید و به دنبال نصب بدون دردسر افزونه به همراه بیشتر درگاه های پیامک فارسی و البته حتی ارسال پیامک به شماره های بین المللی را دارید میتوانید افزونه را از سایت های ایرانی خریداری نمایید ( خرید افزونه دیجیتس به همراه درگاه های پیامک )

در صورتی که شما نمیخواهید از خدمات پشتیبانی استفاده نمایید میتوانید به راحتی نسخه رایگان افزونه دیجیتس را از سایت های درگاه پیامک دانلود نمایید و یا از طریق همین سایت دانلود کنید .

آیا پشتیبانی افزونه دیجیتس در سایت های ایرانی معنا دارد ؟ 

هم بعله و هم نه !

 بعله : در بسیاری از سایتها ما شاهد آن هستیم که برنامه نویسان و توسعه دهندگان تسلط خوبی روی افزونه دارند و با دقت آن را ترجمه کرده و فونت را تغییر داده اند و گاهی ایرادات افزونه اصلی را برطرف نموده اند . همچنین در خصوص مشکلات فنی شما پاسخگو هستند .

خیر : در بسیاری از سایتها نیز شاهد آن هستیم که نسخه غیر رسمی و رایگان افزونه را دانلود نموده و چند درگاه اضافه کرده و به فروش میرسانند ( در بسیاری از موارد با قیمتی پایین تر ) و خب قاعدتا در خصوص مسائل فنی نیز پاسخگو نیستند و فقط اقدام به بروزرسانی میکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات ویژه

این را هم بخوان

اشتراک گذاری این صفحه

کپی لینک صفحه
طراحی وب سایت ارزان

تعهد و پشتیبانی واقعی رو با من تجربه کنید !